Regulamin sklepu internetowego

  1. Sklep internetowy dietama.sorus.pl prowadzony jest przez firmę (nazywanej dalej w regulaminie „Sprzedawcą”): DM Sorus Sp. z o. o., ul. Bóżnicza 15/6, 61-751 Poznań, POLAND; Sąd Rejonowy w Poznaniu, Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer KRS: 0000425140, NIP-UE: PL7822550902, REGON: 302151610, Kapitał zakładowy: 200 000 zł.
  2. Składając zamówienie Klient zawiera ze sprzedawcą umowę na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedawcę.
  3. Dane osobowe umieszczone są w bazie danych i przetwarzane wyłącznie dla potrzeb Sprzedawcy, zgodnie z polityką prywatności (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926).
  4. Sprzedawca nie przetwarza danych związanych z kartami kredytowymi. Dane te są pobierane i przetwarzane bezpośrednio przez firmy realizujące płatność dla Sprzedawcy, na oddzielnych, zabezpieczonych bezpiecznym szyfrem, stronach.
  5. Klient ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawiania.
  6. Klient może żądać uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
  8. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego, komórkowego lub adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia.
  9. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą realizowane.
  10. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem okresów kiedy przeprowadzane są konserwacje serwisu.
  11. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, Sprzedawca niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym Klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
  12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
  13. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  14. Do każdego zamówienia sprzedawca wystawia faktury VAT.
  15. Sposoby i koszty dostawy oraz przesyłki są szczegółowo wymienione na stronie dietama.sorus.pl/sklep/dostawa-i-platnosc/ oraz podawane i obliczane automatycznie na stronie z zamówieniem.
  16. Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy przewozowej.
  17. Kupujący udziela Sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w imieniu Kupującego z firmą przewozową (np. Poczta Polska S.A.) w celu przesłania za ich pośrednictwem zakupionych produktów.
  18. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni i zależy od wyboru dostawcy i od tego, czy zamówiony towar jest aktualnie w magazynie. Zazwyczaj czas ten wynosi do 1-3 dni. W przypadku produktów cyfrowych czas dostawy to maksymalnie 1 dzień.
  19. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Produkty cyfrowe są udostępniane pod linkiem wysyłanym na adres e-mail kupującego. Link do pobrania zakupionych plików znajduje się też na stronie z Zamówieniami https://dietama.sorus.pl/moje-konto/orders/ po kliknięciu w przycisk “Zobacz” przy danym zamówieniu.
  20. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
  21. Zakupione i dostarczone towary są szczelnie zapakowane.
  22. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze sprzedawcą. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 14 dni.
  23. Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować (odstąpić od zawarcia umowy) zgodnie z Zasadami odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  24. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (paczka nie została wysłana) istnieje możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia. Należy wtedy skontaktować się ze Sprzedawcą.
  25. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta art. 12.ust. 1 pkt. 21 informujemy o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php#faq1366 . Do pozasądowego rozwiązania sporu online można przystąpić za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt ze Sprzedawcą: tel. +48 61 653 01 43 (w dni robocze w godz. 8-16), e-mail: sklep@sorus.pl